1. A vállalkozásod kihívásaival és célkitűzéseivel kezdik

Egy számodra hasznos ügynökség meglátja, megérti, hogy valójában mi mozgatja, mi élteti a vállalkozásodat. Tudni akarja, milyen célokat kívánsz elérni, megvalósítani. A reklámozás, a marketing egy eszköz. Segít a vállalkozás egyedi értékét megfelelően kommunikálni. Egy számodra hasznos ügynökség mélységében is hajlandó megérteni valódi üzleti céljaidat (vagy netán segít kikristályosítani), ezáltal felkészültebb lesz, és végső soron így lesz képes tartós segítséget nyújtani. Egy ilyen online marketing ügynökség nem csupán aktuálisan felmerülő reklámot és kampányt tud kínálni, hanem intelligens marketing beruházásokat mutat, ami közép- és hosszútávú tervekbe ágyazva fog a leghatékonyabban működni.

2. Megérti az ügyfeleidet

Anélkül, hogy az ügynökség tudja, hol és mit csinálnak az ügyfeleid, mi érdekli őket, milyen tartalmakat fogyasztanak, honnan tájékozódnak, nem tud megfelelő hatékonyságú hirdetést javasolni. Ám ha veszi az időt és energiát a célcsoportod megismerésére, akkor tudni fogja, hol és hogyan érje el ezeket az embereket kampányokkal, és egyéb marketing aktivitással.

3. Szakterületük tudorjai

Ha egy ügynökséget keresel, akkor érdemes elkérned vagy megnézned a weblapjukon a referenciájukat, illetve a szaktudásukat bizonyító minősítéseiket. Aki másoknak segít, mint pl. egy marketing tanácsadó (ügynökség), elengedhetetlen, hogy folyamatosan képezze magát. Legfrissebb, legtrendibb és legjobban működő tudással és szakértelemmel tudja ellátni a feladatát.

4. Legyen adatmániás

A legjobb ügynökségek már szinte megszállottként bújják a számokat. Hasonlóan a Forma1-es csapatok mérnökeihez, akik folyamatosan a számok bűvöletében élnek, és olyan összefüggéseket olvasnak ki, melyekkel optimalizálhatóak a folyamatok. A legjobb marketing ügynökségek megállás nélkül tesztelnek, hogy aztán a finomhangolásokat elvégezhessék a kampányodon. Az adatokat nem csak gyűjtik, hanem intelligens módon felhasználva elvégzik a szükséges változtatásokat. Így javítják az eredményeket hirdetéseiden és a teljes értékesítési folyamaton.

5. Amit mond, az úgy is van

Fontos az átláthatóság. A legjobb ügynökségek nem ködösítenek. Megmutatják neked a számokat, melyik hirdetés, milyen számokat hozott, mérik az eredményességet minden területen. Az adatokat átadják, de ő maguk is elemzik, és segítenek, hogy a kampány a lehető legjobban fusson, és a lehető legjobb eredményt hozza. Így ha valami akadozik, pontosan tudhatod, hogy az ügynökség már azon dolgozik, hogy kijavítsa a hibát.

6. Friss, ropogós ötleteket tár eléd

Ügyfélként érdemes nyitottnak lenned. Próbálj ki új dolgokat, légy kész új eljárások bevezetésére. Ha mindig csak a jól bevált eszközöket és eszközöket használod, akkor lehet, hogy nem használod ki a lehetőségeidet. Például nem feltétlenül kell ragaszkodni az asztali elérésre, hiszen ma már – célcsoporttól függően változó arányban – 25-80%-ban mobilról (is) böngésznek a lehetséges vásárlók. A felkészült online marketing ügynökségek, figyelik és a trendeket, értik az üzletedet, a számaidat és az ügyfeleidet és segítenek, hogy az új lehetőségekből a legtöbbet tudj profitálni.

Kapcsolatfelvétel

Ha kérdésed van, vagy bővebb információra lenne szükséged, akkor írj vagy hívj, örömmel segítek!
Telefonszámom: +36 20 377 9514

Igen, már írok is!

Tetszik a bejegyzés? Oszd meg másokkal is!